ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփն այսօր առավոտյան CNN հեռուստաալիքին հայտարարել է, որ ինքը «չի մտածում» միլիարդատեր Իլոն Մասկի մասին և մոտ ապագայում նրա հետ չի խոսելու։ «Ես նույնիսկ չեմ մտածում Իլոնի մասին։ Նա խնդիր ունի։ Խեղճը խնդիրներ ունի», - ասել է Թրամփը։ Այն հարցին, թե արդյոք զրուցե՞լ է Մասկի հետ, նա պատասխանել է. «Ոչ։ Կարծում եմ՝ որոշ ժամանակ նրա հետ չեմ խոսի, բայց նրան ամենայն բարիք եմ մաղթում»։               
 

«Լավ կինո նկարելու համար պետք են լավ մասնագետներ, ինչպես, օրինակ, լավ հաց թխելու համար պետք է լավ հացթուխ»

«Լավ կինո նկարելու համար պետք են լավ մասնագետներ, ինչպես, օրինակ, լավ հաց թխելու համար պետք է լավ հացթուխ»
20.12.2016 | 09:32

Սկզբում քաղաքում շրջանառվեցին «Կյանք ու կռիվ» ֆիլմը գովազդող ցուցապաստառները, իսկ հետո խոսակցություններ այն մասին, որ լավ ֆիլմ է էկրաններին:
Երկար ժամանակ խոսում էինք այն մասին, որ այսօրվա սերունդը չգիտի՝ ով է իր հերոսը: Խոսում էինք նաև այն մասին, որ հերոսների ժամանակն անցել է: Ապրիլյան դեպքերի ժամանակ անակնկալի եկանք: Հերոսը մեր մեջ էր: Պարզվեց՝ ոչինչ չի մոռացվել:
Խոսվում էր նաև այն մասին, որ չունենք կինո, գրականություն Արցախյան ազատամարտի ու մերօրյա հերոսների մասին, թեև, պետք է ասել, անդրադարձ եղել է և՛ կինոյում, և՛ գրականության մեջ:


Մհեր Մկրտչյանի ֆիլմում պատկերված են 90-ականների լույսն ու մութը: Մարդկային կյանքի բազմաթիվ պատմություններ են «գրվել» այդ տարիներին: Նրանց կյանքը շարունակվում է նաև այսօր` Հայաստանում, Հայաստանից դուրս, Եռաբլուրում։ Նրանց կյանքի վրա իրենց դրոշմն են թողել 90-ականների մութը, ցուրտը, պատերազմը: «Կյանք ու կռիվը» ֆիլմ է մարդու մասին, ազատամարտի մասին, խաղաղության մասին, ընկերության և սիրո մասին:
«Իրատեսի» զրուցակիցը ՄՀԵՐ ՄԿՐՏՉՅԱՆՆ է:

-Ինչո՞ւ որոշեցիք նկարահանել «Կյանք ու կռիվ» ֆիլմը:
-Ստացել եմ առաջարկ, հավատացել գաղափարին և որակ ստանալու հնարավորությանն ու տեղափոխվել Մոսկվայից Երևան` այս ֆիլմը նկարահանելու:
-Լավ ֆիլմ ստեղծելու բազմաթիվ անհաջող փորձերից հետո (հետանկախության շրջանի մասին է խոսքը) կարծես հանգել էինք այն համոզման, որ մենք կինո նկարել չգիտենք: Մի տեսակ հաշտվել էինք այս մտքի հետ: Հատուկենտ լավ ֆիլմերից հետո տեսնում ենք լավ ֆիլմ մեզ համար այնքան կարևոր թեմային` ազատամարտին առնչվող: Պարզվեց` մենք կինո նկարահանել գիտենք: Բայց ի՞նչ էր պետք ստեղծված «օազիսում» նման ֆիլմ արտադրելու համար:
-Լավ կինո նկարելու համար պետք են լավ մասնագետներ, ինչպես, օրինակ, լավ հաց թխելու համար պետք է լավ հացթուխ: ՈՒրիշ պայման չկա: Շատ դեպքերում նույնիսկ ֆիլմի բյուջեն կարևոր չէ:
-Առաջնորդվո՞ւմ էիք այն մտայնությամբ, որ ազատամարտի մասին կա՛մ չպետք է առհասարակ ֆիլմ նկարահանել, կա՛մ նկարահանել լավ կինո:
-Ճիշտն ասած, առաջնորդվում եմ նրանով, որ առհասարակ պետք է լավ ֆիլմեր նկարահանել:
-Ըստ Ձեզ` ո՞ր դեպքում է կինոն ազդեցություն, ուժ ունենում:
-Ես չգիտեմ այդ բանաձևը, պարզապես միշտ փորձում եմ անկեղծ ֆիլմ անել և շրջապատում եմ ինձ այն մասնագետներով ու դերասաններով, ովքեր պատրաստ են նույնն անելու:
-Այս ֆիլմը «վավերացնո՞ւմ» է մեր պատմությունը, թե՞ օգնում է վերանայել-արժևորել անցյալը, ներկան, նաև ապագան:
-Կինոն էմոցիաների միքս է և առաջին հերթին` մարդկանց մասին: Ես չգիտեմ՝ կարողացե՞լ ենք արդյոք արժևորել անցյալը, ներկան և ապագան: Մենք պարզապես փորձել ենք նկարահանել լավ ֆիլմ: Ստացվել է, թե ոչ` դատում են մասնագետներն ու առաջին հերթին՝ հանդիսատեսը:
-Հանդիսատեսի մասին ի՞նչ կասեք: Այս տարիներին մենք կորցրել ենք նաև լավ հանդիսատեսին, կարծես, թեթև ժանրի ֆիլմերն են քիչ թե շատ լցնում կինոթատրոնները: Մտավախություն չունեի՞ք, որ գուցե չստացվի կինո-հանդիսատես կապը:
-Իհարկե ունեինք: Մտավախություն կա միշտ: Նկարահանելիս երբեք չես կարող իմանալ՝ ինչպես կընդունի ֆիլմը հանդիսատեսը:
-Ֆիլմում կարելի է տեսնել և՛ հայտնի, և՛ անփորձ դերասանների: Ի՞նչ սկզբունքով եք ընտրել նրանց, հատկապես գլխավոր հերոսին` ինքնատիպ, կրթված, խենթ Տիգրանին մարմնավորող Սամվել Թադևոսյանին:
-Առաջնորդվել եմ հետևյալ սկզբունքներով` տաղանդ, համապատասխանություն կերպարին և ռեժիսորի ներքին զգացողություն, որ չի սխալվում իր ընտրության մեջ:
-Համաձա՞յն եք, որ ֆիլմի հաջողության առաջին գրավականը լավ սցենարն է:
-Այո: Լավ սցենարով հնարավոր է վատ ֆիլմ նկարել, վատ սցենարով լավ ֆիլմ` ոչ:
-Ֆիլմում օգտագործվել են վավերագրական կադրեր Շուշիի ազատագրումից, հիմքում ազատամարտն է, 90-ականների թոհուբոհը: Իսկ դրանից զատ` դեպքերը, հերոսներն ունե՞ն իրական հիմք, նախատիպ:
-Ոչ, բոլոր հերոսները հորինված են:
-Ֆիլմը փառատոնային կյանք կունենա՞:
-Դա պրոդյուսերական հարց է: Նրանք պետք է որոշեն՝ ուղարկե՞լ ֆիլմը այս կամ այն փառատոնի, թե՞ ոչ:
-Ֆիլմի նկարահանումների ժամանակ, պատերազմական տեսարաններին ժամանակի իրական շունչը փոխանցելու համար կիրառվել են «կենդանի» զինտեխնիկա, պայթուցիկներ, ուղղաթիռներ, ծանր տեխնիկա և այլ զինամթերք: Ի՞նչ պատրաստություն պիտի անցնեն ստեղծագործական խումբը, դերասանները: Ի՞նչ է պետք պատերազմական թեմայով ֆիլմ նկարահանելու համար:
-Բոլոր հերոսները, որոնք ընդգրկված էին մարտական տեսարաններում, վերապատրաստվել են հատուկ մասնագետների մոտ, ովքեր նրանց սովորեցրել են զենք բռնել, հատուկ հնարքներ գործադրել: Այդ մասնագետները մեր կողքին են եղել նաև նկարահանման հրապարակում և տեղում, անհրաժեշտության դեպքում, ճիշտ ուղղություն են տվել:
-Ֆիլմը շարունակություն ունենալո՞ւ է:
-Սկսվել են երկրորդ մասի աշխատանքները, շուտով ֆիլմն էլ պատրաստ կլինի:

Զրույցը՝ Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆԻ

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 5067

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ